خدمات ماشینهای اداری: تعمیرات پرینتر ، کامپیوتر و فاکس، شارژ کارتریج

     مرکز خدمات ماشینهای اداری ایران انفورماتیک...

خدمات ماشینهای اداری: تعمیرات پرینتر ، کامپیوتر و فاکس، شارژ کارتریج

     مرکز خدمات ماشینهای اداری ایران انفورماتیک

    مرکزفروش و خدمات پس ازفروش ماشینهای اداری :

تعمیر دستگاه فتوکپی:hp - canon – Aficio – SHARP – Xerox - panasonic

مرکز خدمات و تعمیرات پرینتر ، کامپیوتر ، لپ تاپ ، مانیتور ، هارد

مرکز تخصصی تعمیرات پرینتر و کامپیوتر و فاکس- شارژ کارتریج

مرکزفروش وخدمات پس ازفروش hp / canon / Samsung / Epson

فروش انواع کارتریج hp / canon / Samsung / Epson

تعمیر پرینتراصفهان hp/canon/Samsung/epson

شارژکارتریج اصفهان hp/canon/Samsung/epson

نمایندگی پرینتر hp اصفهان - نمایندگی پرینتر canon اصفهان

نمایندگی hpاصفهان - نمایندگی canon اصفهان

نمایندگی پرینتر اصفهان - تعمیرکامپیوتراصفهان

فروش انواع کاغذ : پرینتر کامپیوتری پیوسته - a3/a4 /a5

فروش انواع ریبون پرینترهای سوزنی - فروش فیلم فکس پاناسونیک و شارپ

 اصفهان بلوار ارتش نبش کوچه 67 مجتمع کیش طبقه اول - واحد 4

تماس : 36201192

iraninformatic786 @ 

 فروش انواع کارتریجhp-canon با ضمانت تعویض:

  ***فقط 32000 تومان***

  اکنون زمان شارژ کارتریج بسر آمده، بنا بدلایل ذیل :

  1- مقرون بصرفه نیست .با خرید کارتریج 32000 تومانی نو نیازی به شارژ کارتریج و در بیشتر موارد تعویض قطعات که هزینه شارژ را به 25000تا40000تومان می رساند نیست .

  2- در بیشتر موارد کارتریجی که شارژ شده پس از مدتی دوباره نیاز به تعمیر دارد ، چون فرسوده شده است . که باعث اتلاف وقت و هزینه می شود .

  3-کارتریج شارژ شده بخاطر استفاده از قطعات و پودر غیر استاندارد به پرینتر شما آسیب رسانده و موجب هزینه تعمیر آن می شود.

  4- شارژ کارتریج ضررهای جبران ناپذیری به محیط زیست می زند . اکثر تعمیر کاران پودر را با دمنده به محیط اطراف پخش می کنند و پودرهای اضافی کارتریج بدرستی بسته بندی نشده ودر محیط زیست با سایر زباله ها رها می شود .

  5- اتلاف وقت و هزینه رفت وبرگشت جهت شارژ کارتریج کاری بیهوده است .

  فروش انواع کارتریجhp-canon با ضمانت تعویض:

 ***فقط 32000 تومان***

 

http://kalasood.com/image/cache/catalog/office%20Instrument/PIC/office_supplies-874x297.png

 نمایندگی مجاز اچ پی ( نمایندگی HP ) با سابقه ای بیش از یک دهه در زمینه تعمیرات پرینترهای hp ،واردات کارتریج های اچ پی ، انواع چیپست کارتریج، و لوازم جانبی فعالیت مینماید. این مرکز با پیشرفته ترین تجهیزات اقدام به تعمیرات چاپگر و اسکنرهای اچ پی مینماید که این امر باعث شده ، اکثر پرینترهای ورودی به این مرکز تعمیر و در نتیجه مشتری با رضایت کامل و آسودگی خیال دستگاه خویش را با ضمانت کتبی 6 ماهه و در سریع ترین زمان ممکن دریافت نماید. تاریخچه شرکت اچ پی HP : شرکت هیولت پاکارد توسط دو دانش‌آموخته از دانشگاه آستنفورد به نام‌های دیوید پاکارد و ویلیام ردینگتون هیولت و با سرمایه ابتدایی ۵۳۸ دلار پایه‌گذاری شد. تلاش این دو نفر باعث شد که سرمایه اندک آنها بعد از حدود هفتاد سال به ۹۰ میلیارد دلار برسد. در حال حاضر این شرکت در بیشتر از ۱۶۰ کشور جهان فعالیت می‌کند.شرکت HP در منطقه کالیفرنیا تأسیس شد شرکتی که بعدها ده‌ها و صدها زیر مجموعه برای خودش ایجاد کرد و یکی از قطب‌های بزرگ صنعت کامپیوتر در دنیا شد و گاراژ کوچکی که هیولت و پکارد در آن اولین محصول خود را تولید کردند به عنوان تنها نماد شرکت و محل تولد دره سیلیکون شناخته می‌شود. شرکت HP هنوز هم در مسیر تحولات فناوری در صنعت الکترونیک پیشگام است. بعد از ادغام این شرکت با شرکت بزرگ کمپک اچ پی توانست در بسیاری از حوزه‌های تولیدی و خدماتی جایگاه برتر را به دست آورد و رقابت را با (ای بی ام) داشته باشد. نمایندگی اچ پی HP به عنوان یکی از پیشروان ساخت و تولید چاپگرهای رنگی و سیاه و سفید بین کاربران دنیای دیجیتال شناخته شده است که جزو اولین ها بوده است. تاریخ پر فراز و نشیب شرکت برای مصرف‌کنندگان محصولات این شرکت نشان‌دهنده نقش مؤثر دو نفر از موفق‌ترین مدیران در قرن گذشته است. شیوه مدیریتی و روش اداره این دو نفر می‌تواند در نوع خود نمونه باشد. ذهن خلاق و ایده پرداز هیولت در کنار مهارت‌های مدیریتی و اداری پکارد دست به دست هم داد تا مسیری تازه را در دنیای کامپیوتر باز کند. در نمایندگی مرکزی اچ پی، کلیه خدمات تعمیرات پرینترهای hp با دستگاه های کاملا مخصوص و به صورت حرفه ای انجام داده میشود، کارشناسان دوره دیده اچ پی سنتر با آشنایی کامل بر دستگاه های چاپگر اچ پی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان و رفع عیب کلیه دستگاه پرینتر hp ، اسکنر hp و دستگاه فکس hp هستند.

     

 

خدمات فروش در نمایندگی اچ پی :

 پیش از خرید: مشاوران این مرکز، پیش از خرید هر کالا، شما را راهنمایی کرده، تا بهترین محصول را با توجه به شرایط و خواست خود برگزینید. مشاوره‌ با کارشناسان مجرب و متعهد ما را پیش از خرید از دست ندهید.

 در زمان خرید: با خرید محصولات مورد نیاز خود از نمایندگی اچ پی، از اورجینال بودن کالای خریداری شده آسوده‌خاطر باشید. مدیریت نمایندگی اچ‌پی به شما این اطمینان را می‌دهد که تمامی کالاهای خریداری شده از این مرکز، ساخت و تولید کمپانی اچ‌پی بوده و در پک‌های همان شرکت، به شما عرضه گردد.

 پس از خرید:در نمایندگی اچ‌پی، هرگونه نقص و خرابی در این محصولات توسط کارشناسان نمایندگی اچ‌پی رفع و برطرف می‌گردد. کادر فنی ما، از زمان خرید تا هر زمان که شما نیازمند حضور آن‌ها باشید در کنار شما خواهند بود.

 خدمات تعمیر در نمایندگی اچ پی : همان گونه که ذکر کردیم ، نمایندگی اچ پی از برترین متخصصین جهت تعمیر محصولات اچ پی بهره گرفته است ، در این قسمت برخی از خدمات این شرکت در زمینه ی تعمیر محصولات اچ پی ذکر می شوند .

 تعمیرات اچ‌پی، نیازمند حضور متخصصان حوزه‌ی صنعت چاپ و الکترونیک است. تمامی محصولاتِ ساخته شده درکمپانی اچ‌پی، نظیر ماشین‌حساب، مانیتور، دوربین دیجیتال، کامپیوتر شخصی و لپ‌تاپ، پرینتر، اسکنر و تلویزیون، در صورت نیاز به تعمیر، می‌بایست به دست متخصصان این حوزه سپرده شوند؛ متخصصانی که ضمن آشنایی با تمامی قطعات دستگاه‌های مذکور، آگاهی و اطلاعات کاملی درباره‌ی عملکرد هر کدام از آن‌ها داشته باشند. آشنایی با عملکرد محصولات اچ‌پی، موجب می‌شود تا در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه، قطعات معیوبِ آن به سرعت شناسایی شده و تعمیر گردند. تشخیص درست علت افت عملکرد دستگاه، ضمن آن‌که از آسیب‌رسانی به دیگر بخش‌های دستگاه جلوگیری می‌کند، از تحمیل هرینه‌های دوچندان به کاربر پیشگیری می‌کند. تعمیرات اچ پی به دلیل ساختار فیزیکی و نرم‌افزاریِ پیچیده‌ی محصولات این شرکت و نیز  با توجه به مدل‌های متفاوت موجود در بازار، یک کار تخصصی است. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که از تعمیرات اچ پی به صورت خودسرانه و یا در مراکز غیرمجاز که تخصص این کار را ندارند به شدت پرهیز کنید. تعمیرات اچ پی در مراکز غیرمجاز و به دست افراد مبتدی، نه تنها مشکل دستگاه شما را برطرف نخواهد کرد بلکه موجب وارد کردن صدمات جدی به بخش‌های دیگر دستگاه خواهد گردید که در برخی موارد با از کار انداختن کلی دستگاه امکان بازیابی و اصلاح آن را برای همیشه از بین می‌برد. حال که از ارزش و اهمیت حضور متخصصان در حوزه‌ی تعمیرات اچ‌پی، آگاهی یافتید، با خرسندی به اطلاع شما می‌رسانیم که کادر فنی متخصصان و مهندسان ما در مجموعه تعمیرات‌ اچ ‌پی قادر به ارائه‌ی تمامی خدمات در زمینه تعمیر و بازیابی محصولات اچ‌ پی می‌باشند. در این مجموعه تمامی تعمیرات اچ پی، به دست مهندسان مجرب و متعهد در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه به مصرف‌کنندگانِ محصولات اچ پی ارائه می‌گردد. مهندسان مرکز تعمیرات اچ پی، به‌روزترین فناوری‌ها و تجهیزات مورد نیاز جهتِ تعمیر و اصلاح تولیدات کمپانی اچ پی را در اختیار دارند. بهره‌مندی از ابزارآلات پیشرفته و تکنولوژی‌های روز دنیا جهت تعمیر، انجام تعمیرات اچ‌پی را ساده‌تر و حرفه‌ای‌تر ساخته است. ابزارآلات مورد نیاز جهت تعمیرات اچ‌پی همانند خودِ محصولات کمپانی اچ‌پی به شکل ظریف و چندجانبه طراحی شده‌اند تا قابلیت اجرا و کار بر روی تولیدات کمپانی اچ پی را به کاربر بدهند. مدیریت مجموعه تعمیرات اچ پی به شما این اطمینان را می‌دهد که کادر فنی و مهندسان این بخش به تمامی مهارت‌های مورد نیاز تسلط دارند. مهندسان و متخصصان این حوزه پس از آنالیزهای بسیار و طی دوره‌های علمی و عملی و کسب مدارک بین‌المللی به همکاری فراخوانده شدند. بنابراین برای درخواست انجام هرگونه تعمیرات می‌توانید با مرکز تعمیرات اچ پی تماس بگیرید و یا با مراجعه به مرکز خدمات تخصصی تعمیرات اچ پی، از اصلاح و بازیابی دستگاه‌های خود در یک مرکز معتبر و مجاز مطمئن باشید. تمامی مواد مصرفی در روند تعمیرات اچ پی، از محصولات اورجینال، درجه یک و عالی است.

 

 مرکز شارژ کارتریج پرینتر لیزرى رنگی HP مدلهاى:   M176 - M177 - M252 - M277   M251 - M351 - M451 - M551   M276 - M375 - M475 - M570 - M575   A 1025 - 1525 - 1415 - M175 - M275   A 1215 - 1515 - 1518 - 1217 - 1312   A 2025 - 3525 - 2320 - 3530   A 2550 - 2820 - 2840 - 2500 - 1500   A 3550 - 3500 - 3700 - 3600 - 3800 - 3505   A 4600 - 4650 - 4700 - 4730 - 4005   A 5525 - 5225 - M750 - 5550 - 5500 شارژ کارتریج پرینتر لیزرى رنگی کانن (Canon) مدلهاى:

 

  A 7660 - 7200 - 7018 - 7010 - 5050 - 5200   A 8330 - 8080 - 8050 - 8040 - 8030 - 7680   A 5360 - 5300 - 8380 - 8360 - 8350 - 8340   A 8450 - 9170 - 9130 - 8180 - 7750شارژ درام کیت لیزری HP مدلهای:

 

  A 1025 - M175 - M176 - M177 - M275   A 2550 - 2820 - 2840 - 2500 - 1500   و درام کیت Canon مدلهای 7010 - 7018 - 5200 - 8180 و 2410       پودر تونر استفاده شده براى شارژ پرینترهاى M252 و M277 اختصاصی همین مدل‎هاست که از نوع جت‎اینتلیجنس کالر اسفیر 3 (JetIntelligence ColorSphere 3) می‎باشد. استفاده از پودر شارژ سایر مدلها (که ارزانتر و در ایران متداول است)، باعث افت کیفیت چاپ و اتمام زودهنگام کارتریج می‎شود.

     • ‎ دستگاه پرینتر کلیه مدلهای ذکـر شده در مرکز موجود است و کاتریج شارژ شده را در حضور خودتان روی پرینتر تست می‎کنیم.      • ‎ کلیه تجهیزات مورد استفاده و پودر تونرهای مصرفی مستقیماً ساخت آمریکا می‎باشد.      • ‎ کیفیت پرینت کاتریج شارژ شده کاملاً مشابه کاتریج فابریک است به طوریکه از یکدیگر غیر قابل تشخیص است.      • ‎ تعداد برگ پرینت کارتریج شـارژ شده به اندازه کارتریج فابریک است که این موضوع را از روی کنتــور پرینتر می‎توانید چک کنید.      • ‎ کارتریج شارژ شده شامل گارانتی است هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ تعداد برگ پرینت.        • ‎ امکان دریافت و ارسال کارتریج به سراسر کشور توسط تیپاکس یا پست.      ◄ توجه داشته باشید فعالیت این مرکز صرفاً شارژ کاتریج لیزری رنگی است، بنابراین برای شارژ کاتریج‎های لیزری معمولی و جوهر افشان تماس نگیرید. ◄◄چنانچه برای اولین بار قصد دارید کارتریج‎هاى پرینتر لیزرى رنگی‎تان را شارژ کنید اما با مراکز شارژ کارتریج آشنایی ندارید، پیشنهاد می‎کنیم فقط یکی از کارتریج‎ها را شارژ کنید و نتیجه را ببینید؛ در صورتیکه نتیجه مطلوب بود سایر کارتریج‎ها را هم شارژ کنید. بسیار دیده می‎شود که کاربران، بدون شناخت قبلی از تخصص شارژ کاران، هر چهار کارتریجشان را براى شارژ به آنها می‎دهند (اکثراً به دلیل قیمت پایین) و پس از اینکه کارتریج‎هاى شارژ شده را در پرینتر قرار می‎دهند و پرینت می‎گیرند با نتیجه کاملاً غیر منتظره روبرو می‎شوند (خودتان حدس بزنید!). شارژ کار محترم نیز مسئولیت کاری را که انجام داده نمی‎پذیرد و پاسخگو نیست! در این حالت کارتریج‎هاى شما از بین رفته (غیر قابل تعمیر) و باید به فکر تهیه کارتریج نو باشیدقابل توجه افرادی که قصد خرید چاپگر لیزری رنگی دارند و در انتخاب مدل دچار تردید هستند:    در پاسخ به پرسشهای مکرر در این مورد که «چه مدل پرینتری برای خرید بهتر است»‎ و یا «کدام پرینتر هزینه چاپ پایین‎تر و کیفیت و سرعت مناسب دارد» پیشنهادما HP 3525 (با سرعت 30 برگ در دقیقه و dpi بالا)  است. برای پرینت در حجم پایین، HP 1025 مناسب‎ترین انتخاب است. همچنین این پرینتر پایین‎ترین قیمت را در میان پرینترهای لیزری رنگی HP داراست و به نسبت قیمت پایین، کارایی بسیار خوبی دارد.چنانچه به یک چاپگر قدرتمند برای پرینت در حجم زیاد نیاز دارید HP 4525 (با سرعت 40 برگ در دقیقه و بالاترین dpi در میان چاپگرهای HP) یک پرینتر تمام عیار است و برای چاپ در سایز A3 پرینتر جدید HP 5225 و پرینتر قدیمی HP 5550انتخاب‎های موجود هستند. (HP 6015نیزبا سرعت 40 برگ در دقیقه، dpi بالا، چاپ در سایز A3 و چاپ روی کاغذهای به طول 90 سانتیمتر در بازار موجود است اما قیمت آن نسبتاًبالاست.)   لازم به توضیح است که این مرکز در زمینه فروش پرینتر فعالیت ندارد و توضیحات فوق صرفاً جنبه اطلاع رسانی دارد، بنابر این برای اطلاع از قیمت پرینترها با ما تماس نگیرید و به فروشندگان پرینتر مراجعه نمایید.  همانگونه که در تصاویر زیر مشاهده می‎شود شارژ غیر حرفه‎ای می‎تواند باعث نشت تونر از کارتریج و پاشیدن آن در پرینتر شود. اما مشکل بزرگتر این است که هنگام پرینت ایجاد خال و لکه‎های رنگی نامنظم روی کاغذ می‎نماید و هرچه بیشتر پرینت کنید تونرریزی زیادتر می‎شود. در این حالت علاوه بر اتلاف وقت و پول و از دست دادن آرامش روحی، قادر به چاپ کارهای ناتمام خود نیز نیستید. همچنین کارتریج شارژ شده در این حالت غیر قابل تعمیر است و باید با کارتریج نو جایگزین شود.

پرینتر با شارژ نامرغوب ممکن است آماده کار نباشد !

 نتیجه تصویری برای ‪printer service‬‏

در صورتی که در شارژ حرفه‎ای که با دانش علمی و ابزارهای خاص این کار و تونر مرغوب انجام گرفته باشد نه تنها قادر به تشخیص کارتریج شارژ شده از کارتریج فابریک نیستید بلکه کیفیت پرینت کارتریج شارژ شده نیز کاملاً مشابه کارتریج فابریک است.

 

پرینت با شارژ غیر حرفه‎ای

 

پرینت با شارژ حرفه‎ای (کیفیت معادل فابریک)

 

نمایندگی اچ پی سال‌هاست که فعالیت خود را در زمینه ی عرضه و تعمیر محصولات کمپانی اچ پی آغاز کرده است. نمایندگی اچ پی به فروش و تعمیر محصولات گوناگون این شرکت نظیر دستگاه کپی ، ماشین‌حساب،مانیتور،دوربین دیجیتال،کامپیوتر شخصی و لپ‌تاپ، پرینتر، اسکنر و تلویزیون می‌پردازد. شرکت HP از پرچم‌داران ساخت و تولید چاپگرهای رنگی و سیاه و سفید در دنیای دیجیتال است. کمپانی اچ‌پی ماحصل رویاهای دو دانش‌آموخته دانشگاه آستنفورد به نام‌های دیوید پاکارد و ویلیام ردینگتون هیولت بود که با سرمایه‌گذاری ابتدایی ۵۳۸ دلار پایه‌گذاری شد. تلاش‌های هیولت و پاکارد سبب گشت تا ظرف مدت هفت‌سال، سرمایه اولیه آن‌ها به ۹۰ میلیارد دلار برسد و شرکت آن‌ها به یکی از قطب‌های بزرگ صنعت کامپیوتر مبدل گردد. هم اکنون شرکت اچ پی صدها زیرمجموعه در نقاط مختلف دنیا دارد و گام‌های درخور توجه‌ای در مسیر تحولات فن‌آوری در صنعت الکترونیک برداشته است. این شرکت توانسته است پس از ادغام با شرکت بزرگ کمپک اچ پی، جایگاه برتر را در بسیاری از حوزه‌های تولیدی و خدماتی به خود اختصاص دهد و به رقابت با «ای بی ام» بپردازد. پیشینه‌ی پُر فراز و نشیب اما موفق شرکت اچ پی، نشان‌دهنده نقش مؤثر تصمیمات درستی است که در طول یک قرن گذشته توسط دو مدیر این مجموعه یعنی دیوید پاکارد و ویلیام ردینگتون هیولت، گرفته شده است. عملکرد موفق این دو مدیر در کنترل و اداره این شرکت می‌تواند الگویی برای مدیران مجموعه‌های دیگر باشد. ذهن خلاق و ایده‌پرداز هیولت در کنار مهارت‌های مدیریتی و اداری پکارد دست به دست هم داد تا مسیری تازه در دنیای کامپیوتر گشوده شود. نام این کمپانی، از کنار هم قرار گرفتن حروف اول اسم مؤسسان این شرکت، یعنی هیولت (h) و پاکارد (p) شکل گرفته است. برخی از محصولات ارائه شده به بازارهای جهانی توسط این شرکت عبارتند از: چاپگرها، سرور، رایانه‌های قابل حمل، پلاتر، دسکتاپ، اسمارت‌فون‌ها، تبلت و نرم‌افزارهای مدیریت شبکه و … . شما می‌توانید هریک از محصولات مورد نیاز خود را که توسط کمپانی اچ پی عرضه شده‌اند، با اطمینان از اصل بودن کالا از نمایندگی اچ‌پی خریداری کنید. نمایندگی اچ‌پی علاوه بر فروش محصولات این شرکت، تمامی خدمات پس از فروش محصولات این شرکت را نیز به مشتریان خود ارائه می‌کند. تیمِ کارشناسان مجرب و مهندسان متعهدِ نمایندگی اچ پی با توجه به تکنیک‌های روز دنیا و بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته، تمامی تلاش خود را به کار گرفته است تا بالاترین سطح خدمات را در زمینه تعمیر و تعویض قطعات به مشتریان گرامی ارائه دهد.

 نتیجه تصویری برای ‪printer service‬‏

به خاطر داشته باشید که در صورت بروز نقص در هرکدام از انواع محصولات اچ پی، می‌بایست این محصولات را تنها به نمایندگی اچ پی بسپارید و از تعمیر آن‌ها در مراکز غیرمجازی که دانش و تکنولوژی لازم را برای تعمیرات محصولات اچ پی ندارند، خودداری نمایید؛ تعمیر محصولات اچ پی توسط افراد ناآگاه و مبتدی ممکن است علاوه بر تحمیل هزینه‌های دوچندان به شما و وارد کردن صدمات جبران ناپذیر به دستگاه، امکان اصلاح و بازیابی آن‌ها را برای همیشه از میان ببرد. نکته‌ی قابل ذکر دیگر، توجه به چگونگی و کیفیت تعویض و ترمیم قطعات در حین تعمیر تولیدات کمپانی اچ پی است. در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض برخی از قطعات یک دستگاه، پیش از اقدام به این کار، از اورجینال بودن قطعات به کار برده شده اطمینان حاصل کنید. توجه داشته باشید تا قطعات به کار گرفته شده و جایگزین در دستگاه، حتی‌الامکان اورجینال و یا از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشند. در غیر اینصورت –یعنی در صورت استفاده از قطعات و تجهیزات جانبی دست دوم و تقلبی- میزان استهلاک قطعات دستگاه به دلیل افت عملکرد آن‌ها افزایش می‌یابد و همین امر سبب بروز خرابی و نقص مجدد در سیستم دستگاه می‌گردد. انجام تعمیرات محصولات متنوع اچ پی به دلیل ساختار فیزیکی و نرم‌افزاریِ پیچیده‌ی محصولات این شرکت و نیز  با توجه به مدل‌های متفاوت موجود در بازار، یک کار تخصصی است. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که از تعمیرات اچ پی به صورت خودسرانه و یا در مراکز غیرمجاز که تخصص این کار را ندارند به شدت خودداری نمایید. کسب تخصص در تعمیر و ترمیم هر یک از دستگاه‌های ساخته شده توسط شرکت اچ پی، با توجه به محصولات گوناگون این شرکت و تنوع در مدل‌های عرضه شده از هر محصول، مدت زمان زیادی را طلب می‌کند، از همین‌رو، مهندسان و کارشناسان ما در بخش تعمیر نمایندگی اچ پی، ملزم به طی دروه‌های بین‌المللی و کسب مدارک ویژه در امر تعمیر و بازسازی تجهیزات اچ‌پی گشته‌اند. مدیریتِ نمایندگی تعمیر و فروش محصولات اچ پی، به داشتن مدارک بین‌المللی مهندسان نمایندگی اچ پی، اکتفا نکرده، و بصورت ماهانه کادر فنی مجموعه‌یِ خود را ملزم به حضور در دوره‌های تخصصی‌ای نموده است که توسط مدرسان بین‌المللی برگزار می‌گردند. حضور در این دوره‌ها موجب به‌روز رسانی اطلاعات و دانش کادر فنی این مجموعه و به تبع آن بهبود کیفیت ارائه شده در زمینه تعمیر و ترمیم محصولات اچ پی گشته است. از سویی دیگر ابزارآالات موجود در بخش تعمیر نمایندگی اچ پی که برای انجام عملیات تعمیر محصولات اچ پی به کار برده می‌شوند، توسط گروهی از مجرب‌ترین کارشناسان و متخصص‌ترین مهندسان حوزه‌ی سرویس و تعمیر خریداری شده‌اند. این تجهیزات با ورود هر یک از مدل‌ها و محصولات جدیدِ کمپانی اچ پی به بازارهای جهانی، به‌روز و آپدیت می‌گردند تا کادر فنی این مرکز ابزار‌های سازگار و مناسب جهت تعمیر هر دستگاه را در اختیار داشته باشند. گاهی مشاهده شده که با وجود عدم ضرورت درتعویض و تغییر قطعات دستگاه‌های اچ پی–که در مراکز غیرمجاز تعمیر می‌گردند- قطعات اصلی و اورجینال این دستگاه‌ها تعویض گشته و قطعاتی دست دوم و کهنه جایگزین آن‌ها شده‌اند. به منظور پیشگیری از وقوع چنین تخلفات ناخوشایندی که صدمات جبران‌ناپذیری به دستگاه‌ها وارد می‌سازند، توصیه می‌شود برای انجام هرگونه عمیلیات تعمیر و ترمیم به نمایندگی اچ پی مراجعه فرمایید. مدیریت این مرکز به شما اطمینان می‌دهد که حتی‌الامکان از تعویض و جایگزینی قطعات دستگاه‌ها در این نمایندگی خودداری گردد تا دستگاه‌ها با قطعات اصلی خود که سازگاری بیشتری با آن‌ها دارند به کار ادامه دهند. در غیر اینصورت، -یعنی در وضعیتی که کادر فنیِ نمایندگی تعمیرات ناچار به تعویض هریک از قطعات دستگاه گردند، این امکان در نمایندگی اچ پی فراهم گشته است تا تعمیرکاران این مرکز  قطعه‌ی مورد نیاز خود را از آرشیو بزرگی که در مرکز این نمایندگی وجود دارد تهیه کنند. قطعات موجود در این آرشیو با توجه به مدل‌های گوناگون و برندهای متنوع موجود در بازارهای جهانی گردآوری شده‌اند و بصورت هفتگی، شارژ می‌گردند. این امر سبب گشته تا مشتریان گرامی تنها با یک بار حضور در نمایندگی تعمیرات، موفق به تعمیر و ترمیم دستگاه‌های خود با قطعات اورجینال و شرکتی گردند و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز باشند. مهندسان این مجموعه به دلیل بهره‌مندی از سال‌ها تجربه، به راحتی قطعات اصل را از تقلبی تشخیص داده و از به‌کاربردن آن‌ها خودداری می‌‌کنند. تمامی دستگاه‌های تعمیر شده در نمایندگی اچ پی، پس از اتمام کار به بخش «تأیید نهایی» ارسال می‌گردند تا تعمیرات اِعمال شده به تأیید مهندسان این بخش برسد. مهندسان این بخش با تست عملکرد دستگاه، ارسال دستگاه را به بخش «تحویل به مشتری» تأیید و یا رد می‌کنند. پس از انجام تست‌های ابتدایی و تخصصی، در صورت عدمِ رضایت از عملکرد، دستگاه مجدداً با ذکر موارد نقص، به بخش تعمیر ارجاع داده می‌شود. در غیراینصورت، یعنی در صورت رضایت از عملکرد دستگاه، دستگاه به بخش «تحویل به مشتری» ارسال می‌گردد.

 نتیجه تصویری برای ‪printer service‬‏

تعمیرات اچ پی، در تعمیرگاه مجاز و نمایندگی اچ پی به صورت تخصصی انجام می شود. تعمیرات اچ پی تمامی محصولات این کمپانی را در برمی گیرد که عبارتند از: دستگاه فتوکپی، مانیتور، دوربین دیجیتال، کامپیوتر شخصی و لپ‌تاپ، پرینتر، اسکنر و تلویزیون . تعمیرات اچ پی به دلیل ساختار فیزیکی و نرم‌افزاریِ پیچیده‌ی محصولات این شرکت و نیز  با توجه به مدل‌های متفاوت موجود در بازار، تخصصی بوده و باید توسط متخصصین انجام شود. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که از تعمیرات اچ پی به صورت خودسرانه و یا در مراکز غیرمجاز که تخصص این کار را ندارند به شدت پرهیز نمایید. بخش تعمیرات اچ پی در نمایندگی متشکل از چندین کارگاه می باشد. تعمیرات هر محصول در کارگاه مخصوص انجام شده و در هر کارگاه از متخصصین ویژه تعمیرات همان محصول بهره گرفته ایم. به عنوان مثال؛ در کارگاه تعمیر تجهیزات اداری مانند، پرینترو دستگاه کپی اچ پی، متخصصین تعمیرات تجهیزات اداری مشغول به فعالیت هستند. همچنین امکانات و ملزومات هر کارگاه با توجه به دستگاه تعمیراتی در آن کارگاه فراهم شده است. تمامی تجهیزات و قطعات استفاده شده در بخش تعمیرات اچ پی، اصل و اورجینال بوده و هیچ گونه قطعه ی کارکرده در این مرکز استفاده نخواهد شد. حتی در صورت نبود قطعه در ایران ، هماهنگی های لازم با مشتری انجام شده و قطعه ی مورد نظر از خارج از کشور وارد خواهد شد. یا این که متخصصین بخش تعمیرات اچ پی، کالای اورجینال اچ پی را خریداری کرده، آن را اوراق نموده و جهت تعمیرات از قطعاتش استفاده می کنند. تعمیرات اچ پی در نمایدگی به سرعت و با دقت انجام شده و از ویژگی های منحصر به فرد متخصصین این مجموعه توان بالا در عیب یابی صحیح است

 https://www.general-data.com/sites/default/files/styles/featured_product-service/public/printer-supplies-replenishment-teaser.jpg?itok=p4CNPZpm

 

مرکز خدمات ماشینهای اداری ایران انفورماتیک

 

تعمیرات پرینتر در مجهزترین و تخصصی ترین مرکز تعمیرات

تعمیر انواع پرینترهای لیزری ، سوزنی ، جوهرافشان ، چندکاره و انواع اسکنر در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه

تعمیرات کلیه قطعات مکانیکی و الکترونیکی پرینتر های جوهرافشان ، لیزری ، سوزنی و حرارتی.

سرویس تخصصی کلیه قطعات پرینتر جهت بهینه سازی عملکرد دستگاه و کاهش استهلاک قطعات.

تعمیر و تعویض قطعات مصرفی پرینتر ها جهت کاهش هزینه مصرفی.

بروز رسانی قطعات و کیت های پرینتر در صورت ارائه از سوی کمپانی های سازنده جهت رفع اختلالات.

نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی جدید از جمله نرم افزار درایور و ماژول های جانبی.

مشاوره و راهنمایی مصرف کنندگان در خصوص عملکرد پرینترها و سایر دستگاهها، نگهداری آنها و سرویس های زمانبندی شده دوره ای .ارائه گزارش در خصوص صحت عملکرد و کارکرد تجهیزات و جزئیات مربوط به پرینتر .

انجام آزمایشات جامع جهت تست کلیه قطعات و کارکرد آنها در پرینتر .

حذف و نصب مجدد نرم افزار درایور پرینتر جهت برطرف نمودن اختلالات موجود و سازگاری بیشتر با

تعمیرات چاپگر جوهرافشان. Inkjet تعمیر پرینتر جوهر افشان

تعمیرات پرینترهای لیزری سیاه و سفید و رنگی.

تعمیرات چاپگر لیزری رنگی. ( Laser color Printer )

تعمیرات چاپگر چند کاره. ( Multifunction )

تعمیرات چاپگر قابل حمل. ( Portable Printer)

تعمیرات پرینتر های اچ پی. ( HP )

فکس اچ پی.

واحد خدمات گارانتی و تعمیرات اچ پی با داشتن تعمیرگاه مجهز ، خدمات قابل توجهی را در زمینه گارانتی و تعمیرات انواع ماشینهای اداری ارائه می دهد( شامل تعمیرات پرینتر ، اسکنر ، انواع دستگاه های چند کاره

     مرکز خدمات ماشینهای اداری ایران انفورماتیک

   

 

      مرکز خدمات ماشینهای اداری ایران انفورماتیک

     مرکزفروش و خدمات پس ازفروش ماشینهای اداری :

 تعمیر دستگاه فتوکپی:hp - canon – Aficio – SHARP – Xerox - panasonic

 مرکز خدمات و تعمیرات پرینتر ، کامپیوتر ، لپ تاپ ، مانیتور ، هارد

 مرکز تخصصی تعمیرات پرینتر و کامپیوتر و فاکس- شارژ کارتریج

 مرکزفروش وخدمات پس ازفروش hp / canon / Samsung / Epson

 فروش انواع کارتریج hp / canon / Samsung / Epson

 تعمیر پرینتراصفهان hp/canon/Samsung/epson

 شارژکارتریج اصفهان hp/canon/Samsung/epson

 نمایندگی پرینتر hp اصفهان - نمایندگی پرینتر canon اصفهان

 نمایندگی hpاصفهان - نمایندگی canon اصفهان

 نمایندگی پرینتر اصفهان - تعمیرکامپیوتراصفهان

 فروش انواع کاغذ : پرینتر کامپیوتری پیوسته - a3/a4 /a5

 فروش انواع ریبون پرینترهای سوزنی - فروش فیلم فکس پاناسونیک و شارپ

  تامین تجهیزات ، مشاوره و اجرای : پروژه های شبکه ( کابلی ، وایرلس ، فیبر نوری) - شبکه های برق اضطراری - دوربین مدار بسته تحت شبکه - تجهیزات فعال شبکه : روتر و سوئیچ - نصب انواع دکلهای خود ایستا - اجرای سیستم ارت جهت ساختمانها و دکلها پروژه های سرویس و نگهداری تجهیزات رایانه اتوماسیون حضور و غیاب و کنترل تردد - اتوماسیون باشگاهی ، گشت ونگهبانی - سیستمهای مبتنی بر RFID - فروش وخدمات UPS

 

اصفهان بلوار ارتش نبش کوچه 67 مجتمع کیش طبقه اول - واحد 4

 09162108220 - 36201192

 


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!